Compania Yahoo se afla in teste cu un nou serviciu de cautare pe Internet, Search Pad, care permite utilizatorilor sa isi organizeze informatiile, conceptul fiind asemanator cu Notebook, la care liderul pietei de profil, Google, a renuntat in luna ianuarie.
Unii analisti considera insa ca daca Google a renuntat la un produs nu inseamna ca Yahoo pierde timpul.
In prezent concernul Google controleaza 63% din piata americana a serviciilor de cautare pe Internet.
Nici Yahoo nu a stat si si-a majorat cu 3% veniturile in 2008, la 7,2 miliarde dolari, si are nevoie de o noua strategie de dezvoltare, considera analistii.
Investitorii ar putea fi toleranti cu proiecte care exercita presiuni asupra marjelor de profit ale Yahoo, daca exista sansa ca acestea sa fie profitabile, a declarat Sandeep Aggarwal, analist la compania Collins Stewart.
Noul produs al Yahoo detecteaza cand un utilizator cauta informatii pe un anumit subiect si ofera optiunea de a le cataloga intr-o fereastra speciala, pe pagina de cautare.
Sursa: Soft.ro
Autor: Gabriel Florian
Trebuie sa le faca macar o concurenta celor de la Google. Asa e frumos in business