Yahoo si Microsoft se pregatesc pentru preluarea AOL

Discutiile pe care Microsoft si Yahoo le au cu Time Warner pentru preluarea diviziei de Internet AOL prind tot mai mult contur, pe fondul incercarii celor doi pretendenti de a concura mai agresiv cu liderul pietei online, Google.

Discutiile avanseaza deoarece partile implicate doresc sa incline balanta de partea lor inaintea intalnirii actionarilor Yahoo, din 1 august. Compania Yahoo trece printr-o perioada agitata, cu actionari dezbinati, dupa ce a refuzat mai multe oferte de preluare din partea Microsoft.

Orice varianta de alaturare a partilor ar putea schimba structura pietei de publicitate pe Internet. O intelegere dintre AOL si Yahoo va insemna o fuziune a celor doua companii, dand posibiliatea Time Warner sa preia o mica parte din actiunile noii companii. Pe de alta parte, ajungerea la un acord cu Microsoft va insemna vanzarea integrala a AOL, sustin surse citate de Reuters.

AOL planuieste sa separe de companie divizia care se ocupa de accesul la Internet prin conexiune dial-up, si se concentreaza, parte a unui efort inceput acum doi ani, pe construirea unei forte eficiente de vanzari de publicitate online.

Time Warner intentioneaza sa vanda AOL ca parte a strategiei de a isi focaliza afacerea pe continut si nu pe distributie. Pana la sfarsitul anului intentioneaza sa se separe si de divizia de televiziune prin cablu, Time Warner Cable.

Sursa: Soft.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *