In premiera pe piata solutiilor software pentru comert electronic, ContentSpeed lanseaza campania de imbunatatire a calitatii magazinelor virtuale autohtone. Programul permite oricarui operator de magazin online din Romania sa isi schimbe solutia intr-una mai performanta si cu o rata de conversie mai buna a vizitatorilor in cumparatori.
“Ne propunem sa ridicam nivelul magazinelor de nisa oferind o solutie ce include deja toate facilitatile retailerilor de top si personalizare la nivel de business model si identitate de companie. Mai mult decat atat, platforma ofera beneficiul dezvoltarii perpetue a facilitatilor nou lansate de ContentSpeed, fapt ce constituie un avantaj unic pe piata romaneasca a solutiilor de ecommerce,” precizeaza Radu Vilceanu, Client Service Manager.
Prin sistemul buy-back magazinul vechi va fi evaluat din punct de vedere al facilitatilor, al design-ului si al optimizarii pentru motoarele de cautare. In urma evaluarii vechiul magazin va fi rascumparat pentru o suma variabila intre 100 si 500 euro, care se va scade din avansul pe care clientul urmeaza sa il plateasca pentru noul sau magazin.
In urma evaluarii fiecare potential client, ce opteaza pentru buy-back, va primi: tabelul comparativ al facilitatilor ContentSpeed Shop cu cele ale magazinului numneavoastra; evaluare a design-ului, de catre departamentul de marketing; evaluarea optimizarii pentru motoarele de cautare; valoare propusa pentru buy-back, insemnand parte din avansul pentru noul magazine.
Pentru inscrierea magazinelor ContentSpeed a creat o sectiune speciala pe site-ul sau la adresa http://www.contentspeed.ro/buyback/.
ContentSpeed s-a lansat pe piata din Romania in luna noiembrie a anului 2007 si isi propune sa implementeze mai mult de 100 de licente Start, Premium si Complet pana la sfarsitul anului 2008.