MySpace se pregateste de lansarea unui nou look al site-ului, saptamâna viitoare, au anuntat reprezentantii companiei. Acestia au anuntat ca functionalitatea site-ului nu va fi schimbata. Dupa aceasta schimbare se va intelege ca este vorba despre MySpace.
Demersul pentru aceasta schimbare de aspect a inceput in urma cu mai bine de sase luni, având drept scop atingerea unei mase mai mari de utilizatori si intentia de a le oferi acestora posibilitatea sa interactioneze mai mult cu site-ul si a avut la origine studii si teste serioase.
Relansarea homepage-ului a fost pastrata secreta, in mare parte pentru ca o companie importanta de publicitate urmeaza sa preia site-ul din momentul relansarii. MySpace a precizat ca modificarile nu sunt revolutionare, dar ca acestea tin cont de nemultumirile utilizatorilor retelei.
Unealta pentru editarea profilului, de exemplu, a fost modificata, astfel incat expertiza HTML nu mai este o conditie esentiala. Sidebar-ul le permite utilizatorilor sa navigheze printre teme si sa le modifice culoarea.
Una dintre sectiunile cele mai afectate este sistemul de cautare. Acum, membrii MySpace vor naviga printr-o serie de tab-uri pentu a cauta profilele personale, pe cele muzicale, pentru a efectua cautaro in site, printre materialele video sau pe web in general. Site-ul a lucrat cu proiectul pentru motorul de cautare Lucene.
Principalul rival al MySpace, Facebook, intentioneaza, la rândul sau, sa dezvaluie o pagina reconceputa a profilelor in viitorul apropiat; dezvoltatorii o testeaza deja.