Compania Microsoft intentioneaza sa inceapa in aceasta saptamana testarea interna a Kumo, mult anticipatul update la produsul sau Live Search.
Kumo este gandit atat ca un update cat si ca un rebranding pentru Live Search, desi in acest moment Microsoft il descrie ca un “mediu de testare intern”.
“Kumo este numele unui mediu intern de testare pe care il lansam pentru un mic grup de angajati in aceasta saptamana”, a declarat un reprezentant al Microsoft pentru CNET. S-a zvonit de mult timp ca numele Kumo ar fi un nume posibil pentru Live Search rebranduit.
Informatia ca Microsoft este aproape de lansarea unui nou tool de cautare a aparut prima data intr-o postare Twitter facuta de catre co-fondatorul Powerset Barney Pell, care lucreaza acum ca “strateg de cautare” in cadrul Microsoft. In postare, Pell nu a mentionat numele Kumo, insa a precizat ca sit-ul va primi un nou brand si o interfata utilizator upatata.
“Barney s-a referit la mediile noastre de testare interna”, a spus reprezentantul Microsoft, adaugand ca Microsoft nu are nimic de anuntat, facand referire la postarea lui Barney, a carei companie Powerset a fost achizitionata de catre Microsoft in luna iulie.
Kumo este diferit de un alt tool de cautare care este oferit angajatilor de catre Microsoft Research. Acel tool, prezentat saptamana trecuta in cadrul TechFest cunoscut ca si Viveri, utilizeaza motorul Live Search in combinatie cu noi tehnologii de vizualizare si cautare verticala.