FivePlus lanseaza propriul brand de solutii colaborative

 

FivePlus Solutions, companie specializata in dezvoltarea si implementarea de solutii pentru managementul documentelor si informatiilor, a lansat recent sub brandul DocPlus o suita de solutii dedicate managementului documentelor si informatiilor.

Dezvoltata pe platforma IBM Lotus, suita DocPlus, dedicata in special companiilor mici si mijlocii, a fost prezentata in cadrul unui eveniment organizat alaturi de partenerul MB Distribution la Centrul de Training si Solutii.

Conform unor calcule interne ale FivePlus privind Randamentul Investitiei (Return on Investment) generat de DocPlus, bazate pe studii de specialitate, o companie cu circa 45-50 de angajati care utilizeaza in cadrul activitatii zilnice o solutie dedicata de management al informatiilor poate economisi peste 50.000 de Euro chiar din primul an dupa implementarea suitei DocPlus.

”Suita DocPlus reprezinta o abordare practica in automatizarea proceselor de afaceri, prin alinierea sistemului informatic la cerintele mediului de afaceri. Am analizat foarte atent ceea ce au nevoie organizatiile in materie de gestiune a continutului, circulatia si disponibilitatea informatiei si am adaugat in jurul produselor DocPlus noi competente, de la identificarea cerintelor, pana la implementarea proiectului, pentru ca rezultatele obtinute sa fie pe masura asteptarilor clientului. Ne-am focalizat pe rezultate, adoptand tehnologii performante si am convingerea ca solutiile noastre vor trezi interesul multor organizatii,care vor descoperi in scurt timp de la implementare beneficiile investitiei facute”, afirma Alin Nita, Director General FivePlus.

Solutiile DocPlus au fost proiectate de o echipa cu experienta in managementul informatiilor si au ca scop valorificarea la maximum a tehnologiilor IT in care companiile au investit deja. DocPlus permite transformarea mediului de lucru din orice organizatie prin introducerea colaborarii si partajarii tuturor informatiilor si cunostintelor existente. Astfel, timpii neproductivi alocati cautarii si distributiei informatiilor sunt eliminati, fapt care contribuie direct la cresterea eficientei si productivitatii angajatilor. Complementar, prin transpunerea intr-un mediu informatic standardizat a modului de lucru cu informatiile si documentele, angajatii se pot focaliza pe activitatea de baza care genereaza profit.

Suita DocPlus este disponibila intr-o versiune Basic, care fundamenteaza comunicarea si schimbul de informatii, si una de tip Enterprise, care o consolideaza, permitand numeroase personalizari pe specificul clientului.

 

FivePlus a implementat deja suita DocPlus in mai multe companii private din sectorul productie/servicii, dar si in agentii guvernamentale si neguvernamentale (ONG-uri). „DocPlus s-a dovedit o achizitie buna. Am abordat implementarea din punct de vedere managerial, iar beneficiile au fost imediate si consistente, acum oamenii putandu-se concentra asupra activitatilor de baza ale companiei\’, declara Radu Dinescu – Secretar General al Uniunii Nationale a Transportatorilor Rutieri din Romania, unul dintre beneficiari.

FivePlus Solutions este o companie romaneasca specializata in dezvoltarea si implementarea de solutii pentru managementul documentelor si informatiilor, invatamant la distanta de tip eLearning, aplicatii web complexe si servicii pe tehnologii IBM. Infiintata in 2006 de o echipa de profesionisti cu peste 10 ani de experienta in dezvoltarea de solutii colaborative, FivePlus Solutions este IBM Advanced Business Partner si detine mai multe certificari privind competentele si expertiza.

 

 

Sursa: Soft.ro

Autor: Gabriel Florian

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *