ClickNet si Dolce, premiate la Effie 2008

Cele mai tinere branduri ale Romtelecom, ClickNet si Dolce, au fost premiate in cadrul celei de a 5-a editii a Effie, un eveniment important din industria de advertising&marketing din Romania, care premiaza eficienta in domeniu. In concurs au fost inscrise 90 de campanii realizate de 29 de agentii de publicitate din Romania.

Brandul ClickNet a castigat premiul cel mare GOLD Effie, la categoria Telecommunications, in stransa competitie cu Vodafone, Orange si Cosmote, pentru campania “The Ride”, realizata impreună cu Grey Worldwide Romania.

Dolce, cel mai tanar brand lansat de Romtelecom, a fost nominalizat la categoria Promotions Non FMCG Services si a castigat Silver Effie pentru campania “Light & Color” realizata impreuna cu agentia Headvertising.

ClickNet si Dolce sunt cele mai importante doua segmente de activitate pe care Romtelecom s-a dezvoltat in ultimii ani, prin evolutia acestora, compania deschizandu-si drumul catre doua piete in ascensiune: Internetul de banda larga si televiziunea digitala.

Primele produse de Internet de banda larga de la Romtelecom au fost lansate sub brandul ClickNet in 2005 si au cunoscut un succes de masa peste asteptarile companiei. La sfarsitul anului 2007, ClickNet avea deja o cota de piata de aproximativ 20%, cu 360 000 clienti, inregistrand cea mai mare rata de crestere pe piata de broadband fix, de 300%.

Televiziunea digitala Dolce, lansata la sfarsitul anului 2006, face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate in ultimii ani de Romtelecom, alaturi de cele de date si Internet de banda larga, pentru care, de asemenea, compania inregistreaza una dintre cele mai mari rate de crestere din Europa.

Dolce a atins jumatate de milion de clienti, la numai 16 luni de la lansarea pe piata si a ajuns la o rata de penetrare pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului 2007.

Sursa: Romtelecom ( www.romtelecom.ro )

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *