BRD isi linisteste clientii, dupa un nou atac phishing

Atacul de tip phishing lansat vineri, care s-a folosit de numele BRD, a fost stopat. Site-ul care continea aceasta tentativa de frauda prin e-mail a fost inchis la doar cateva ore de la aflarea asupra atacului.

Prima tentativa a fost descoperita joi 28 martie, anul acesta. Dupa ce in e-mailurile trimise utilizatorilor li se cerea accesarea site-ului http://www.brdro.net/part/ro/idehom.html in scopul completarii unor date personale (user si parola, numar card, data expirarii cardului, PIN-ul.

Design-ul site-ului si continutul e-mailurilor trimise potentialelor victime sunt identice, cu exceptia noii adrese web.

Mesajul e-mail, transmis, saptamana trecuta, in mod aparent din partea bancii si destinat atat clientilor, cat si non-clientilor, era realizat in asa fel incat sa poata trece drept o solicitare legitima a bancii.

El era intitulat “Felicitari! Ati fost ales pentru a lua parte la primul nostru sondaj online” si incerca, sub forma unui chestionar, sa ii convinga pe clienti sa furnizeze informatii precum numarul cardului si codul PIN. Aceste informatii erau solicitate sub motivul platii unei sume de bani drept recompensa pentru completarea asa-zisului sondaj.

Oficialii BRD au anuntat ca atacul nu s-a soldat cu pagube. Banca a mai precizat si-a informat clientii despre acest atac atat pe Internet cat si prin call-center-ul BRD, platforma Vocalis.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *