Mio pastreaza jumatate din piata locala de GPS

Mio Technology, liderul pietei autohtone de dispozitive GPS, isi mentine cota de piata la 50% la finele primului semestru al anului, potrivit unui raport al companiei de cercetare GfK, citat de oficialii companiei. Compania a obtinut, in prima jumatate a anului 2009, o cota de de piata de 23% in Europa Centrala si de Est, ramanand pe prima pozitie la nivelul regiunii. Laura Samson, country manager Mio Technology Romania, estimeaza ca vanzarile companiei au ajuns la 15.000 de unitati in primul semestru al anului. Samson anticipeaza, pentru intreg anul, vanzari de aproximativ 35.000 de unitati, in scadere cu 30% fata de 2008, cand a vandut aproximativ 50.000 de echipamente GPS. Potrivit acesteia, cele mai cautate produse au fost, in primul semestru, sistemele GPS de pe segmentul de pret peste medie, cu harta completa a Europei. La nivel local, Mio are in Romania ca parteneri directi companiile RHS Company si Arobs Transilvania Software.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *