Gala Premiilor in eCommerce care se va desfasura pe 3 octombrie, anul acesta, fiind organizata de catre Link 2 eCommecre, anunta primele noutati. Premiile acordate la Gala Premiilor in eCommerce au la baza cifre sau un amplu proces de jurizare in care doar calculele matematice fac diferenta, informeaza Link 2 eCommerce.
La cea de a III-a editie a “Galei Premiilor in eCommerce”, organizatorii au hotarat conform feedback-ului pietei, sa aduca Plus-Valoare pentru magazinele online care vor fi declarate castigatoare, respectiv cel mai bun Start-up si Magazinul Anului. Anul acesta, pe langa trofee, magazinele castigatoare vor primi premii in servicii oferite de partenerii nostri.
“Vrem ca magazinele sa simta, la modul practic, ca au castigat la “Gala Premiilor in eCommerce”. Vrem sa le oferim cat de mult putem pentru a-i sprijini in dezvoltarea afacerii, pentru a-i ajuta, pentru a-i motiva sa devina tot mai buni. Trofeul oferit va fi insotit de premii palpabile, de care comerciantii se pot bucura”, explica Andrei Radu.
Dintre comerciantii online inscrisi, anul acesta vor fi declarati doi castigatori: cel mai bun Start-up si Magazinul Anului. Ambii vor beneficia de premii in servicii, chiar daca avantajate vor fi Start-Up-urile. “Cei aflati la inceput de drum nu isi permit sa plateasca pentru anumite servicii pe care magazinele cu traditie le pot sustine financiar. De aceea incercam sa-i ajutam mai mult pe ei si, in acelasi timp, unele din serviciile oferite drept premii se preteaza clar pentru Start-up-uri. Ambele categorii vor avea, insa, de castigat”, declara Andrei Radu.
Astfel, cele doua magazine declarate castigatoare (cel mai bun Start-up si Magazinul Anului) vor beneficia de premii in servicii. Mai exact:
– Servicii de publicitate online prin ARBO Interactive si Sanoma Hearst Romania
– Audit profesional de SEO, oferit de Neutro Marketing si realizat de Cristian Mezei
– 6 ore de consultanta cu Liviu Taloi, director general SiteAudit
– Comparator privat de preturi oferit de Kubu Stream pentru o perioada de 3 luni de zile
“Lista nu se incheie aici… Suntem in discutii si cu alti parteneri si vom actualiza lista, pe masura ce vom primi acceptul final/”, spune Andrei Radu. “Vrem sa oferim plus-valoare anul acesta, iar magazinele inscrise vor avea parte de surprize placute. Premiile GpeC inseamna mult din punctul meu de vedere pentru ca stiu ce volum de munca e in spate si stiu ca sunt acordate corect. Dar nu vrem ca magazinele sa obtina doar un trofeu, sa il puna in vitrina si sa-l uite acolo. Vrem mai mult, vrem sa simta ca au castigat, vrem sa le rasplatim eforturile celor care chiar fac business si se cred in stare sa participe la Gala. Competitia este dura anul acesta dar merita sa faci parte din ea daca simti ca poti, daca, intr-adevar, crezi intr-un comert electronic curat si onest”, continua Radu.
Sursa: Soft.ro
Autor: George Calinescu