Assassin’s Creed II va folosi doar DirectX 9

David Champagne, seful programatorilor de grafica pe calculator din cadrul proiectului Assassin’s Creed II a declarat ca s-au facut numeroase imbunatatiri legate de performanta jocului pe statiile PC avand avantajul procesarii in paralel, adica procesarea folosind toate nucleele procesorului. Aceeasi versiune de PC va suporta rezolutii mult mai inalte decat varianta pentru console impreuna cu un multi-sampling 8X – versiunea pentru console avand doar 2X multi-sampling. Cei mai avantajati vor fi posesorii de quad-core-uri si cei care pot procesa mai mult de un singur thread simultan. De ce atatea imbunatațiri la nivel de CPU cand tot ce vrem este sa arate si sa se miste din ce in ce mai real? Unde sunt imbunatatirile grafice? Intrebare fara raspuns avand in vedere ca varianta pentru PC este o simpla portare a engine-ului Xbox 360, varianta care e proiectata in standardul DirectX 9, iar potrivit programatorilor implementarea DirectX 11 ar fi fost o povara prea grea ce ar fi amanat data de lansare cu inca cateva luni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *