Yahoo raporteaza profit triplu in ultimul trimestru

Yahoo in CrestereNu trebuie sa stai in top ca sa mearga afacerea. Acest lucru l-a demonstrat si Yahoo care  a anuntat ca profitul net s-a triplat in al treilea trimestru, in contextul in care unele companii si-au majorat cheltuielile de publicitate. Profitul net a avansat la 187,8 milioane dolari, sau 13 centi/actiune, de la 54,3 milioane dolari, sau 4 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut. Fara anumite costuri, profitul net a fost de 15 centi/actiune, depasind estimarea medie a nalistilor, de 13 centi/actiune. Vanzarile, excluzand comisioanele catre site-urile partenere, au fost de 1,13 miliarde dolari. Analistii mizau pe o valoare a vanzarilor de 1,12 miliarde dolari. Cheltuielile pentru publicitatea online, principala sursa de venit a Yahoo, se stabilizeaza in contextul atenuarii recesiunii. Yahoo a mai beneficiat de o scadere a costurilor, dupa ce directorul executiv Carol Bartz a decis sa realizeze o serie de disponibilizari si sa inchida unele site-uri. Companiile mari se bazeaza mai mult pe site-urile Yahoo pentru promovare, a spus directorul financiar, Timothy Morse.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *