Conform unui studiu realizat de reprezentantii Flamingo International, piata locala de notebook-uri s-a ridicat la aproximativ 260 milioane RON in primele 6 luni ale anului
Prima jumatate a anului 2008 a adus o triplare a vanzarilor de notebook-uri pe piata locala de retail IT&C, comparativ cu perioada similara a anului trecut, iar pentru a doua parte a anului se asteapta mentinerea aceluiasi ritm, conform estimarilor Flamingo International.
Vanzarile inregistrate pe acest segment s-au ridicat la o valoare totala de aproximativ 260 milioane de RON in primele sase luni ale anului, reprezentand 120.000 unitati comercializate, conform reprezentantilor companiei.
“Pe segmentul PC-urilor s-a mentinut, si in aceasta perioada, trendul dezvoltat inca de anul trecut, caracterizat printr-un ritm al vanzarilor mai mare inregistrat de notebook-uri fata de desktopuri. Vanzarile de notebookuri au cunoscut in aceasta perioada un avans valoric de aproximativ 35% comparativ cu sistemele desktop,” declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Vanzarile de notebook-uri au contribuit cu aproximativ 10% la totalul vanzarilor inregistrate de Grupul Flamingo International in primele sase luni ale lui 2008, conform reprezentantilor companiei.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.
Sursa: Soft.ro
Autor:Gabriel Florian