Un nou brand in IT – Pluriva

 

Pluriva, cel mai nou brand de pe piata romaneasca a solutiilor IT, a fost conceput de catre compania de consultanta si design Brandient. Brandul si compania Pluriva au aparut prin desprinderea de business-ul Montero Soft – PharmEc Software.

 „Prin acest nou brand vizam sa devenim un jucator regional pe piata aplicatiilor software de gestionare a activitatii companiilor – ERP, a solutiilor de business IT si pe piata de software outsourcing”, a declarat Georgian Rosu, General Manager al companiei Pluriva. PharmEc Software va activa de acum inainte doar pe piata de software medical si farmaceutic.

Procesul de concepere a brandului Pluriva a durat patru luni si s-a finalizat la sfarsitul lunii noiembrie, intr-un moment in care pe piata IT incepeau sa se simta primele efecte ale crizei mondiale. „Sunt convins ca un brand puternic ne va ajuta sa trecem mai usor peste perioada de criza ce ar putea afecta industria IT in 2009 si sa ne atingem obiectivele operationale. Tocmai in perioada de criza este mai bine sa comunici activ si sa transmiti un mesaj de incredere clientilor”, a declarat Georgian Rosu, General Manager Pluriva.

Numele Pluriva confera un status elegant brandului si construieste imaginea unei companii deschise dialogului, capabila sa controleze registre multiple de competente. Noul logo exprima stilul direct, clar si profesionist al companiei. Sloganul „Integrative business tools” asimileaza intr-o forma distincta trasaturile brandului. Pluriva va fi asociat cu inovatia, cu tehnologia de ultima ora si cu eficienta maxima a angajatilor ei. Clientii vor percepe un brand de servicii relational, interactiv, capabil de a genera siguranta si incredere. „Pluriva este un brand de servicii, adica despre oamenii din organizatie. Acestia reprezinta vectorul de comunicare al brandului” a declarat Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.

 

 

Sursa: Soft.ro

Autor: George Calinescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *