Tehnologia NVidia PhysX a fost adoptata de Electronic Arts

 

Tehnologia NVIDIA PhysX va fi folosita ca platforma de dezvoltare de studiourile Electronic Arts din lume.

NVidia Corporation, a anuntat ca Electronic Arts Inc. va adopta tehnologia NVIDIA PhysX care va fi folosita ca platforma de dezvoltare de studiourile EA din intreaga lume. Aceasta tehnologie ofera cea mai flexibila platforma de dezvoltare pentru accelerarea fizicii in aplicatiile interactive.

“PhysX reprezinta solutia de accelerare a fizicii ideala pentru cele mai cunoscute platforme de dezvoltare si ne bucuram ca a fost adoptata la nivel mondial si de echipele de dezvoltare EA,” a declarat Tim Wilson, Chief Technology Officer, Redwood Shores Studio din cadrul EA. “Tinta noastra principala ramane experienta totala de joc, care permite o interactiunea atat cu personajele si vehiculele, cat si cu mediul inconjurator. De aceea suntem incantati de parteneriatul cu NVIDIA, care ne va permite sa ne atingem obiectivele cu succes.”

“PhysX ofera beneficii extraordinare dezvoltatorilor si gamerilor si ne bucura faptul ca Electronic Arts a ales aceasta tehnologie pentru a aduce niveluri noi de realism in jocurile lor,” a declarat Ujesh Desai, Vice President GeForce Desktop Business, NVIDIA.

 

 

Sursa: Soft.ro

Autor: Florian Gabriel

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *