Symantec Managed Endpoint Protection Services

Raportul „Managed Security in the Enterprise”, publicat de Symantec in martie 2009, a scos in evidenta nevoia de protectie suplimentara in fata atacurilor cibernetice, care sunt in continua crestere si intensitate, devenind din ce in ce mai eficiente. Aproape toti subiectii (97%) au suferit diferite forme de pierderi, incluzând downtime (46%), furt de date legate de clienti sau angajati(31%) si furt de date confidentiale ale companiei (25%). In plus, raportul Symantec Internet Security Threat Report, volumul XIV, publicat in aprilie 2009, evidentiaza importanta atacurilor la nivel de terminal. Symantec a creat mai mult de 1,6 milioane de semnaturi de programe malitioase in 2009, reprezentând o crestere de 165% fata de 2007 si mai mult de 60% din numarul total de semnaturi create de companie. Pentru a oferi unelte care usureaza si eficientizeaza munca departamentelor IT in lupta cu amenintarile informatice, compania a creat Symantec Managed Endpoint Protection Services, servicii compuse din instalare, administrare si monitorizare 24/7 pentru tehnologiile de protectie a terminalelor incluzând aici Symantec Antivirus, Symantec Endpoint Protection si Symantec Network Access Control. Aceste servicii permit companiilor sa securizeze informatiile si sa administreze riscurile la care sunt supuse terminalele, iar in acelasi timp sa scada costurile operationale si de administrare pentru ca angajamentele privind nivelul de calitate a serviciilor sa fie respectate. Clientii doresc sa externalizeze activitatile operationale IT (cum ar fi protectia terminalelor, actualizarile de configuratii si software) care consuma mult timp si energie si sa se axeze pe initiative strategice, sa fie la nivelul asteptarilor propriilor clienti, sa indeplineasca criteriile de conformitate si sa scada propriul risc IT. O mare majoritate (61%) a celor intervievati in raportul Managed Security in the Enterprise spun ca prefera serviciile de securitate administrate de un partener pentru o parte din activitatea IT. Mai mult, organizatiile continua sa se confrunte cu probleme ca numarul redus de angajati in departamentul IT, doua treimi spunând ca numarul de specialisti este insuficienti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *