Soft-ul de marketing research SPSS si-a actualizat pachetul Predictive Enterprise Service. Versiunea 3.5 include automatizare optimizata bazata pe evenimente, tehnici in plus de management al modelarii si optiuni extinse de raportare.
Firma spune ca platforma ofera o baza din care se face managementul si automatizarea intregului proces analitic dar si o interfata singulara de acces al datelor pentru construirea si implementarea modelelor predictive, pentru a imbunatati interactiunea cu clientii in cadrul campaniilor de marketing, call center-elor si pe web.
Bob Dutcher, VP Product Marketing, a explicat: „Noua versiune este un fundament esential pentru intregul ciclu de viata al analiticelor predictive – de la capturarea informatiei potrivite la previzionarea comportamentului si apoi la actiunea asupra rezultatelor. Acum este mai usor pentru organizatii sa construiasca modele predictive si sa le implementeze in puncte cheie de decizie in procesele de business.”
Optimizarile includ:
Event-based automation – permite proceselor analitice sa fie initiate automat in functie de evenimentele care au loc, cum ar fi momentul in care datele unui nou client sunt trimise catre sistem.
Model management sporit – cu tehnici in plus de evaluare si un dashboard pentru managementul modelului pentru a asigura de faptul ca cele mai eficiente modele sunt utilizate in scorarea datelor clientulului.
Optiuni noi de raportare – cu abilitatea de a crea rapoarte statistice interactive, rapoarte crosstab si o varietate de noi tipuri de grafic, cu rezultate integrate cu portalurile existente ale clientilor.
Implementare mai simpla a modelelor predictive – pentru construire si implementare a modelelor in sistemele operationale.
Sursa: Romsim ( http://www.romsym.ro/ )