Soluţiile IT de administrare a serviciilor de suport scad cu 35% costurile asociate

 

Managementul serviciilor de suport pentru clienţi a devenit fundamental pentru buna funcţionare a companiilor dar şi a instituţiilor publice, pe masura ce acestea realizeaza beneficiile oferirii unor servicii de suport eficiente.

De la micile departamente de relaţii cu clienţii pana la marile call centere şi de la micile primarii pana la marile agenţii guvernamentale, importanţa dezvoltarii unei relaţii de valoare cu clienţii şi cetaţenii, folosind unelte de management eficiente, este esenţiala pentru asigurarea unei creşteri pe termen lung. MATERNA Information & Communications (Germania), unul dintre cei mai mari furnizori europeni de servicii in domeniul IT&C, introduce pentru prima data pe piaţa din Romania propriile soluţii de Customer Service Management (Managementul Serviciilor de Suport pentru Clienti).

Managementul serviciilor de suport pentru clienţi a devenit fundamental pentru buna funcţionare a companiilor dar şi a instituţiilor publice, pe masura ce acestea realizeaza beneficiile oferirii unor servicii de suport eficiente. De la micile departamente de relaţii cu clienţii pana la marile call centere şi de la micile primarii pana la marile agenţii guvernamentale, importanţa dezvoltarii unei relaţii de valoare cu clienţii şi cetaţenii, folosind unelte de management eficiente, este esenţiala pentru asigurarea unei creşteri pe termen lung.

Statisticile arata ca implementarea unei soluţii eficiente de administrare a serviciilor de suport pentru clienţi scade cu 35% costurile interne asociate acestor servicii şi, in acelaşi timp, creşte cu 65% nivelul de satisfacţie al clienţilor şi cu 40% procentul de retenţie al clienţilor.

MATERNA Information & Communications (Germania), unul dintre cei mai mari furnizori europeni de servicii in domeniul IT&C, introduce pentru prima data pe piaţa din Romania propriile soluţii de Customer Service Management (Managementul Serviciilor de Suport pentru Clienti). MATERNA Information & Communications ofera atat consultanţa de specialitate in domeniu, cat şi soluţii IT personalizate pentru un management profesional al relaţiei cu clienţii. Soluţia informatica le permite companiilor sa treaca, din punctul de vedere al serviciilor oferite, dintr-un mod reactiv intr-un mod proactiv orientat pe client.

MATERNA Information & Communications işi propune sa ajute organizaţiile din sectorul privat şi public sa eficientizeze serviciile de service şi suport pentru clienţi, oferind astfel companiilor un avantaj competitiv şi o modalitate de a reduce costurile. Soluţiile MATERNA Information & Communications, adresate atat companiilor private cat şi sectorului public, acopera toate procesele relevante pentru clienţi: centrul pentru suport tehnic, managementul reclamaţiilor, managementul comenzilor de lucru managemnetul echipamentelor instalate la clienţi, managementul serviciilor pe teren şi portalurile pentru clienţi. Acestea asigura atat optimizari de costuri prin rezolvarea unor fluxuri informationale interne cat şi rezolvarea prompta a multor probleme de comunicare interna. De exemplu, soluţia MATERNA pentru administrarea comenzilor asigura o evidenţa clara a costurilor şi o permanenta vizibilitate asupra starii comenzilor. Soluţia de Managementul serviciilor pe teren asigura mobilitatea proceselor de business, prin susţinerea unei cooperari optime intre centrul de relaţii cu clienţii şi tehnicienii de pe teren. Aplicaţia permite administrarea pieselor de schimb sau a materialelor ce se utilizeaza in timpul intervenţiei precum şi completarea fişei de lucru in mod electronic.

“In ziua de azi, serviciile de suport pentru clienţi sunt determinante in diferenţierea de competiţie, pentru fidelizarea clienţilor şi, nu in ultimul rand, pentru creşterea veniturilor. De ani de zile, MATERNA Informations & Communications ofera la nivel mondial soluţiile de management al serviciului de relaţii cu clienţii. Experienţa şi know-how-ul acumulate pe parcurs, precum şi portofoliul de clienţi pe aceasta zona de recomanda ca un partener de incredere şi pe piaţa din Romania”, a declarat Alin Bittel, General Manager MATERNA Information & Communications Romania.

MATERNA Information & Communications ofera soluţii individuale sustenabile, de viitor, garantate de experienţa companiei in domeniu şi de modelele procedurale verificate. Pana in prezent, compania a implementat soluţiile de managementul serviciilor de suport, la nivel mondial, pentru organizaţii precum Blaupunkt, Deutsche Telekom, Siemens sau Asociaţia Spitalelor din Viena.

MATERNA este activa in Romania de la inceputul anului 2007, cand compania germana a achiziţionat pachetul majoritar de acţiuni in compania romaneasca Best IT Solutions – acum parte a grupului MATERNA. In Romania, compania ofera soluţii IT complete pentru optimizarea proceselor in companii mari şi mijlocii şi in administraţia publica. Dintre acestea, fac parte soluţii pecum: IT Service Management, Customer Service Management, Government Services şi SAP Consulting Services.

 

 

Autor: George Calinescu

Sursa: Soft.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *