Soft SPSS Text Analysis for Surveys 3.0 pentru opiniile clientilor

Compania SPSS (Nasdaq: SPSS – News), lider global in furnizare de software si solutii pentru analize predictive, anunta astazi solutia SPSS Text Analysis for Surveys 3.0, care salveaza timp si bani pentru ca organizatiile din domeniul comercial si guvernamental sa extraga, clasifice si analizeze raspunsurile text la intrebarile deschise din chestionare.

Organizatiile au oportunitati valoroase de a colecta „vocea clientului” (VoC) prin diverse puncte de contact, cum sunt chestionarele telefonice, de pe paginile de intenet si din interactiunile directe. Cuvintele exacte exprimate in raspunsurile text la intrebarile deschise ofera sensuri ascunse ale modului sincer in care clientii gandesc si simt.

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un important furnizor mondial de programe şi soluţii de predicţie analitică. Tehnologia de predicţie analitică stabileşte legături intre date şi acţiuni strategice eficiente prin tragerea de concluzii pertinente cu privire la condiţiile curente şi la evenimentele critice din viitor. Peste 250.000 de clienţi din domeniul comercial, academic şi public se bazează pe tehnologia SPSS pentru facilitarea creşterii veniturilor, a reducerii costurilor, imbunătăţirii unor procese importante şi detecţia şi prevenirea fraudei. Peste 95% din companiile de pe lista Fortune 1000 sunt cliente ale firmei SPSS. Fondată in 1968, SPSS are sediul central la Chicago, Illinois.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *