Sinteza de business a celor mai populare browsere

browsere-populareExecutivii companiilor din spatele celor mai utilizate patru browsere din lume – Internet Explorer, Firefox, Opera si nou-venitul Chrome – au purtat o discutie despre ceea ce a restabilit competitia in spatiul browserelor.

Desfasurata in California, intalnirea a incercat sa se scoata la lumina unicitatea si atuurile fiecarui browser in parte, discutia a aratat ca popularele IE, Firefox, Chrome si Opera se incadreaza in aceeasi tipologie si urmeaza aproximativ aceleasi directii viitoare de dezvoltare.

Christen Krogh de la Opera: “Avem pretentia la faima datorita dorintei de a dezvolta un browser Web care sa ruleze pe absolut orice.”. Seful departamentului de dezvoltare din cadrul Opera se referea la numeroasele platforme mobile si de gaming pe care functioneaza browserul.

Sundar Pichai, vicepresedinte al diviziei de Product Management in cadrul Google: “Viteza. Acesta este principalul nostru obiectiv pe partea de desktop, deoarece nu ne axam, momentan, pe o versiune mobila a browserului Chrome. Pe de alta parte, lucram din greu la Chrome pentru Macintosh.”

Dean Hachamovitch, General Manager la Internet Explorer al Microsoft: “Tinem cont de felul in care oamenii folosesc Web-ul in fiecare zi. De asemenea, in ceea ce priveste securitatea, Internet Explorer 8 ofera o protectie inedita in fata atacurilor Web”.

Din pacate reprezentatii celorlalte browsere importante nu au fost prezenti la discutie.

 

 

Sursa: Cnet

Autor: Brodoceanu Ana-Maria

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *