SeniorERP are un portofoliu de 900 de clienti

SeniorERP este sistemul informatic ales pentru gestionarea proceselor de afaceri ale unuia dintre cele mai importante grupuri de firme din importul si distributia de FMCG din piata romaneasca. Infiintat in 1991, grupul de firme format din General Parma Food, Parmarom, Parma Euxin si Parma Food Distribution distribuie produse alimentare de calitate superioara, avand o acoperire directa pentru zonele Bucuresti, Constanta si indirect, la nivel national, prin intermediul partenerilor si IKA (International Key Accounts). Printre brandurile distribuite se numara nume cunoscute ca: Santal, Twinnings, Nostromo, De Cecco, Mazza, Luglio, QimiQ sau Pietro Coricelli.

SeniorERP va gestiona in cadrul implementarii un portofoliu de peste 900 de clienti, 3000 de produse si un numar previzionat de peste 1250 de facturi si avize zilnic. Activitatea de livrare a comenzilor pentru grupurile de distributie precum Metro, Carrefour, Billa, Sellgros, Kaufland, Rewe si subdistribuitori se realizeaza prin intermediul platformei proprii de distributie din Bucuresti. Activitatea este divizata in mod diferentiat pe HORECA si pe RETAIL, cu game de produse specifice.

Grupul are un portofoliu variat de servicii, care include, pe langa activitatea de distributie: servicii de platforma logistica (depozitare a marfii clientilor, servicii de curierat cu masinile din parcul auto propriu sau cu masini inchiriate, servicii de transport international, transport marfa pentru firma Parmalat sau servicii de inchiriere de spatii pentru firme).

SeniorERP va asigura suportul activitatilor de gestiune a resurselor companiei (ERP), fiind implicat in componente multiple ale proceselor de afaceri: financiar-contabilitate, trezorerie, mijloace fixe, gestiune clienti, comenzi vanzare, facturare, furnizori, achizitii, gestiune stocuri, productia produselor compuse, promotii, planificari livrari, management depozit (WMS). Analizele manageriale beneficiaza prin SeniorERP de un sistem de raportare BI (Business Intelligence).

SeniorERP automatizeaza forta de vanzari a companiei pe baza functionalitatilor SFA . De asemenea, implementarea include si interfaterea pentru preluare automata a comenzilor de la clienti, pe baza functionalitatilor integrate de EDI (Electronic Data Interchange), bazate pe standardul GS1. Procesul de schimb electronic de informatii se bazeaza pe transferul a diverse documente si informatii de business intre computere ale companiilor partenere.

Sursa: Soft.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *