Rhapsody: Investitii de 50 mil. $ in muzica digitala

Reprezentantii serviciului de muzica digitala Rhapsody au anuntat luni ca vor investi peste 50 mil.$ in marketing anul acesta, pentru a intra in concurenta cu magazinul online iTunes al Apple. Incepand de luni, clientii Rhapsody pot descarca muzica in format MP3, aceasta putand fi rulata pe orice player, inclusiv iPod-uri.

Rhapsody a renuntat astfel la protectia de tip DRM anti-piraterie, ceea ce va permite transferul melodiilor de pe un player pe altul, fara ca utilizatorii sa intampine probleme de copyright. Rhapsody urmeaza astfel politica altor companii precum Amazon, Napster sau iTunes care au renuntat, pe rand, la protectia DRM.

“Nu mai incercam sa concuram in vreun fel cu iPod-urile Apple. Din contra. Acum oferim muzica fara protectie DRM, in format MP3, lucru ce va permite rularea acestora pe aproape orice player de pe piata”, a spus Neil Smith, vice presedinte al Rhapsody, citat de Reuters.

Pe langa propriul magazinul online, Rhapsody distribuie muzica si prin parteneri precum Verizon Wireless sau Yahoo Inc. Rhapsody permite ascultarea unei melodii timp de 30 de secunde, fara ca utilizatorul sa trebuiasca sa o cumpere. Acest lucru poate fi facut pe serviciul de muzica iLike.

Sursa: Reuters

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *