Retelele sociale concentreaza companiile pe mediul online

TwitterNu cu mult timp in urma, publicitatea pe retelele sociale facea parte din categoria alternativa. In prezent, acest tip de informare s-a prins adanc cu radacinile in mediile sociale. Mesaje ca “Acum primesti dublu si te bucuri de doua ori mai mult!”,, care a fost scris pe Twitter, in data de 14 februarie 2008, utilizatorul voda­fonebuzz, in spatele caruia sta Vodafone Romania, sunt din ce in ce mai prezente. Intre timp, Vodafone a strans o retea de 443 de oameni care urmaresc postarile pe reteaua sociala Twitter si a scris 75 de mesaje. Mai generosi in comunicare au fost cei de la Orange, cu 120 de mesaje postate, citite insa de numai 320 de urmaritori. In timp ce in jurul fiecaruia dintre cei doi operatori graviteaza aproximativ zece milioane de utilizatori, companiile au decis ca merita sa tina deschis un canal de comunicare online special pentru cateva sute de oameni, care sunt insa conectati in timp real la toate informatiile. Omul de afaceri Radu Georgescu, proprietarul Gecad, a strans insa pe Twitter 847 de persoane care ii urmaresc profilul, mai mult decat ambii operatori la un loc, printr-o strategie de postari mai frecvente, cu teme alese atat din viata personala, cat si din articolele de pe blogul sau. Dezvoltarea retelelor sociale in Romania, cum sunt Facebook, Hi5, LinkedIn, a platformelor de microblogging, cum ar fi Twitter, a platformelor de sharing de continut video, You Tube sau Trilulilu, cresterea numarului de bloguri, dar si extinderea jocurilor online au influentat puternic comportamentul de consum al utilizatorilor de internet, insa au produs modificari si in strategiile compani­ilor in ceea ce priveste abordarea clientilor. Potrivit specialistilor, interesul companiilor se muta catre retelele sociale, odata cu cresterea influentei pe care Twitter si Facebook o au in mediul online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *