Razorfish vanduta de Microsoft cu 350 milioane de dolari

Microsoft RazorfishCa sa-si mai mareasca fondurile epuizate de recentele achizitii, cei de la Microsoft au vandut agentia de marketing online Razorfish pentru 350 milioane de dolari firmei de publicitate franceze Plubicis Groupe. Rezorfish va mentine actuala sa conducere ca unitate autonoma a divizie VivaKi din cadrul Publicis, potrivit New York Times. Analistii spun ca efectele recesiunii asupra publicitatii au facut ca Microsoft sa incheie tranzactia pentru o suma mai mica decat a sperat initial, intre 600 si 700 milioane de dolari, potrivit rapoartelor din presa americana. Contractul pe cinci ani prevede ca Publicis sa cumpere publicitatea display si search din produsele Microsoft precum MSN.com si Bing. Publicis Groupe a castigat licitatia in fata celei mai mari agentii din lume, WPP si in fata celei mai mari agentii din Japonia, Dentsu. Publicis se afla pe locul patru in lume, in spatele WPP, Omnicom Group si Interpublic Group of Companies.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *