QlikTech Sfideaza Recesiunea

Continua Crestere a QlikTech Sfideaza Recesiunea, depasind solutiile de Business Intelligence ale Oracle (Hyperion), IBM (Cognos), si SAP (Business Objects).

QlikTech ajunge la o crestere a cifrei de afaceri cu 50%, la 120 millioane de dolari si marcheaza inceputul unei noi ere in business intelligence aducand o valoare mai mare intr-un timp mai scurt.

QlikTech, compania distribuitoare de software Business Intelligence (BI) cu cea mai rapida rata de evolutie, a anuntat astazi o crestere a cifrei de afaceri in anul 2008. Venitul anual a crescut cu 50% fata de anul 2007, ajungand la 120 millioane de dolari, in timp ce numarul de clienti a crescut cu 45%, pana la 10,585 clienti din 92 tari. In acelasi interval numarul de utilizatori ai produsului de top al companiei, QlikView, a crescut cu 45% – aproximativ 500.000. In ciuda faptului ca industria software are tendinte de scadere, QlikTech a angajat in 2008 un numar de 160 oameni, in crestere cu 50 procente fata de 2007.

“Regulile jocului s-au schimbat pentru totdeauna; epoca solutiilor software demodate, dificil de utilizat, cu implementari anevoioase si costisitoare se apropie de sfarsit,” a declarat Lars Björk, CEO QlikTech. “Provocarile actuale ale macroeconomiei conduc cererile clientilor catre o solutie prin care valoarea este vizibila in cateva saptamani, si nu in luni, sau chiar ani. Organizatiile au nevoie de raspunsuri imediate la intrebarile legate de afacerea lor, de exemplu cum as putea reduce selectiv din costuri, cum imi pot maximiza profiturile, sau cum pot aloca fondurile firmei cat mai eficient. Ele nu isi mai pot permite sa investeasca in solutii IT scumpe care raspund foarte greu, sau chiar deloc, conditiilor din ce in ce mai provocatoare ale afacerilor.

Rezultatele noastre exceptionale, in special in momentul in care distribuitorii de produse software sunt fortati sa renunte la clienti datorita scaderii afacerilor lor, este un pilon stabil al valorii noastre unice. QlikTech are avantajul de a continua sa avanseze, in detrimentul competitiei.”

Strategia “Volum si Viteza” alimenteaza cresterea catre organizatii mici, mijlocii si globale

Strategia de vanzari “volum si viteza” practicata de QlikTech a adus companiei o crestere intensa a numarului de clienti in timpul unor cicli de vanzare foarte scurti. In timpul declinului din 2008, QlikTech a adaugat, in medie, mai mult de 270 clienti noi in fiecare luna. Desi compania a pastrat tendinta de a-si obtine majoritatea profiturilor din IMM-uri (firme ce cuprind intre 100 si 1000 de angajati), printre care QlikTech este oficial liderul BI, si vanzarile catre companii mai mari au crescut semnificativ. Printre corporatiile devenite clienti in 2008 au facut parte si branduri internationale precum Volvo, Deutsche Telekom, Novartis, Fujitsu, Campbell Soup, Shell, 3M, si ADP.

Spre deosebire de multe firme de software business-to-business, nicio tranzactie QlikTech din 2008 nu a avut nevoie de o investitie mai mare de 1% din venitul anual pe 2008 al clientilor sai. Intr-un an in care multe proiecte mari de IT au avut nevoie de remodelari sau amanari, QlikTech a obtinut cota de piata prin proiectele sale cu o intoarcere a investitiei extrem de rapida – de obicei masurat in zile sau saptamani.

Tehnologia asociativa in-memory aduce succese fara precedent clientilor

Tehnologia asociativa in-memory folosita de QlikTech a permis clientilor obtinerea unor rezultate si satisfactii fara precedent din implementarile QlikView. QlikView a fost adoptat ca standard BI in multe organizatii de pe cuprinsul globului, si este de asemenea folosit alaturi de componentle BI ale altor unelte pentru a aduce anumite analize altfel imposibil de obtinut.

“O parte din concurentii nostri au anuntat produse cu capacitati in-memory,” a declarat Anthony Deighton, Vicepresedinte Senior pentru Produse si Strategii al QlikTech. “Este grozav ca ei sa recunoasca valoarea pe care o aducem pe piata, dar au pierdut din vedere multe aspecte, deoarece produsele lor nu reusesc sa indeplineasca cerintele minime de utilizare. Le lipseste capacitatea asociativa unica a QlikView ce permite utilizatorilor sa exploreze si sa analizeze interactiv datele lor fara limitele predefinite ale BI-ului traditional.

QlikTech este compania-raspuns pentru afaceri. Produsul sau reprezentativ, QlikView, permite organizatiilor de toate dimensiunile sa isi puna in valoare datele pentru a lua decizii mai bune in scopul imbunatirii rezultatelor. QlikView returneaza investitia in cateva zile sau saptamani, spre deosebire de BI-ul traditional, la care acest timp se masoara in luni, ani, uneori chiar mai mult…mult mai mult. Prin abordarea inovatoare a QlikView, folosind tehnologia asociativa in-memory, utilizatorii de business au obtinut o rata de succes si o satisfactie fara precedent. QlikTech a cunoscut o crestere cu 50% in 2008 si are mai mult de 10.500 clienti in 92 de tari si peste 700 parteneri in toata lumea. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.qlikview.com sau sa va inscrieti la QlikView XML RSS Feed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *