Producatorii GPS se extind pe piata Netbook

Netbook cu GPSAflat in total paralelism un netbookk si un GPS va face de acum echipa comuna. Criza economica a fortat managerii sa-si regandeasca strategia de piata si a oferit posibilitatea sau a grabit procesul de extindere pentru unele companii in zone conexe businessului de baza. Potrivit specialistilor, zona de netbookuri a fost si in 2009 una dintre cele mai active industrii care a avut parte, in ciuda crizei, de lansari de produse, promotii permanente in retail, atentie sporita din partea consumatorilor si a cercetatorilor pentru producerea de noi modele. Potrivit dezvoltatorilor de pe piata de GPS, acesta este si unul dintre motivele pentru care au abordat piata de netbook-uri. In plus, segmentul de dispozitive GPS a scazut anul acesta, in Romania, cu aproximativ 33%, jucatorii estimand pentru 2009 vanzari de circa 60.000 de unitati, fata de 90.000 de unitati, cat se inregistrau la finele anului trecut, pe fondul scaderii vanzarilor in segmentul auto. Incercarile de reorientare sau de completare a portofoliului exista mai mult in zona distributiei de hardware, mai spun jucatorii, iar odata cu aparitia unor noi tehnologii, pe piata de electronice IT au aparut si noi tendinte. In cazul companiei Evolio, infiintata in 2007, lansarea pe piata a netbookului SmartPad S21 a venit cu o tinta de vanzari de aproximativ 20.000 de unitati pentru anul viitor, echivalentul unei cote de piata de circa 10%, potrivit oficialilor companiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *