Pentru bugete afectate de criza, exista inca o solutie: comunicarea integrata

Crescendo, casa de solutii ITC isi sprijina clientii punandu-le la dispozitie un portofoliu complex de solutii de comunicatii integrate completat acum de solutia Microsoft Unified Communications.

Casa de solutii Crescendo anunta ca este gata sa sprijine si mai eficient reducerea costurilor de comunicare ale clientilor sai dupa ce, la sfarsitul anului 2008, a devenit primul partener de voce Microsoft (Microsoft Voice Ready Partner) din Romania.

Prin acest statut, specialistii Casei de solutii Crescendo sunt certificati pentru implementari de solutii complete Microsoft Unified Communications. Asemenea solutii tehnologice sunt printre cele mai noi si pe plan mondial, 2008 fiind anul de lansare a specializarii Voice in cadrul competentei Unified Communications Solutions din care mai fac parte, ca specializari: Instant Messaging and Presence si, respectiv, Messaging.

in perioade de criza, cel ce detine informatia este si cel care va avea succes; de aceea, necesitatea de a avea informatia rapid face sa devina esentiala comunicarea integrata. Prin implementarea Microsoft Unified Communications devine posibil pentru orice membru al echipei sa comunice la nivel de text, voce, audio sau video conferinte cu una sau mai multe persoane din companie, de oriunde s-ar afla (atat din tara cat si din strainatate). Se pot desfasura “sedinte” fara ca toate persoanele implicate sa se mai adune la o ora anume, intr-o sala anume. Este suficient laptopul pe care se gaseste instalata o aplicatie client numita Microsoft Office Communicator, o pereche de casti cu microfon si o conexiune la Internet, pentru a discuta pe messenger sau pe “fix”, de oriunde, chiar si din afara tarii, cu persoanele din interiorul companiei. Desigur, laptopul poate fi si el inlocuit de un dispozitiv mobil, un telefon dotat cu sistem de operare Windows Mobile si clientul Microsoft Office Communicator Mobile. Un beneficiu important este dat si de reducerea substantiala a costurilor, atat de telefonie cat si de deplasare.

Prima implementare a solutiei Microsoft Unified Communication a fost realizata de catre Casa de solutii Crescendo chiar in cadrul propriei organizatii, o astfel de implementare interna a solutiei complete, cu toate functionalitatile sale fiind, de altfel, o cerinta pentru a deveni partener de Voce Microsoft. De asemenea, pana acum, Crescendo a mai realizat o implementare asemanatoare la compania Q’NET International si este in curs de realizare a unui “pilot” la o a treia companie din Romania, dupa care vor urma si alte proiecte complexe, la nivel enterprise.

 

 

Sursa: Soft.ro

Autor: Gabriel Florian

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *