PayUp, o marca multinationala de servicii electronice, activa in Europa, isi lanseaza astazi operatiunile pe piata din Romania, ca parte a strategiei sale de extindere pe noile piete ale Uniunii Europene.
PayUp Romania va furniza servicii eficiente si avantajoase de plata pentru companiile nationale si regionale emitente de facturi (cum ar fi companiile de utilitati, furnizorii de telefonie si alte companii importante de servicii), precum si servicii sigure, practice si usor de folosit pentru utilizatorii finali si consumatori.
„Ne face o deosebita placere sa anuntam ca, incepand de astazi, pe piata din Romania se lanseaza un nou standard de plata electronica. Dorim sa oferim o metoda simpla care sa elimine nenumaratele griji constante legate de plata facturilor. Planurile noastre includ dezvoltarea a 6.000 de puncte de prezenta pana la finalul anului 2009, si o investitie de 6 milioane de euro in procese de dezvoltare si implementare de noi servicii,” a spus Luis Janeiro, CEO PayUp Group.
Piata din Romania este una dintre cele mai rapide si mai dinamice din Uniunea Europeana, care adopta cele mai noi curente si tehnologii chiar mai repede decat alte tari care au facut obiectul analizei PayUp.
Conform studiului efectuat de PayUp, in Romania, aproape 40% dintre utilizatorii de servicii pre-platite folosesc reincarcarea electronica a creditului, iar piata este foarte dinamica si in plina crestere. Cifrele arata ca utilizatorii isi reincarca electronic contul pre-pay in supermarket-uri – 32%, la reprezentantele companiilor de telefonie mobila – 31%, in magazine universale – 30% si in hipermarket-uri – 27%.
Plata electronica a facturilor din Romania este de asemenea o piata importanta de explorat, fiind evaluata anual la 5,8 miliarde de euro si 180 de milioane de facturi emise. Acest segment necesita o solutie specializata, foarte convenabila si la indemana.
PayUp Romania este pregatita sa proceseze tranzactii electronice de reincarcare pentru cartele preplatite de telefonie mobila, platforma informatica fiind deja operationala si contractele cu operatorii de telefonie mobila fiind deja semnate.
„Suntem deja in negocieri cu alte companii importante din Romania pentru distributia de credit (airtime) si plata facturilor, si intentionam sa punem la punct parteneriate cu banci, pentru a putea furniza servicii financiare inovatoare si la costuri reduse retailerilor si, totodata, pentru a putea fi alaturi de clientii nostri,” a adaugat Luis Janeiro.
Extinderea PayUp Romania va fi sustinuta de dezvoltarea puternica a unei retele nationale de agenti retail, care sa aduca acest serviciu convenabil cat mai aproape de consumatori si sa asigure reducerea costurilor operationale pentru companiile de utilitati si servicii. in prima faza, PayUp vizeaza cele mai importante orase din toate regiunile tarii: Bucuresti, Craiova, Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta, Oradea, Pitesti, Bacau, Galati si Brasov, si intentioneaza ca, in cel mai scurt timp, sa isi ofere serviciile tuturor clientilor din Romania.
Sursa: Soft.ro