Compania olandeza de servicii electronice PayUp si-a anuntat marti intrarea pe piata romaneasca, urmand sa investeasca 6 mil. euro in dezvoltare si noi servicii.
Compania vizeaza lansarea unei retele de circa 6.000 puncte de prezenta pana la finalul anului viitor, oferind servicii de plata pentru companii nationale si regionale emitente de facturi (utilitati, telefonie mobila, servicii).
Piata electronica de plata a facturilor s-a ridicat anul trecut la 5,8 mld. euro, conform datelor companiei. Reprezentantii PayUp au mai spus ca 40% dintre utilizatorii romani de servicii de telefonie mobila pre-platite folosesc reincarcarea electronica, iar dintre acestia, cei mai multi (32%) fac reincarcarea in supermarket, in timp ce 31% merg la sediile operatorilor.
PayUp vizeaza mai multe orase mari din Romania, printre care Bucuresti, Craiova, Timisoara, Constanta, Oradea, precum si incheierea de parteneriate cu banci pentru oferirea de servicii financiare la costuri reduse.
Compania are sediul central in Olanda si mai este prezenta pe pietele din Polonia, Serbia, Portugalia, Spania si Romania.