Seriile Premier Business Leadership, LAS VEGAS (20 octombrie 2008) – SAS, liderul in business analytics, a oferit Vodafone Australia un software SAS pentru optimizarea marketingului in vederea cresterii campaniilor de marketing prin tehnici avansate de analiza si optimizare.
Vodafone are in vedere, in mod normal, peste un milion de clienti pentru desfasurarea campaniilor prin posta directa. Dar strategia de contact din ce in ce mai necorespunzatoare, a determinat societatea sa solicite o solutie avansata de optimizare a campaniei.
Directorul departamentului de Analytics and Campaign Intelligence pentru Vodafone Australia, Cahyadi Poernomo, a explicat: „Am decis sa trecem la o solutie inteligenta din cauza duratei prea lungi care era necesara pentru prelucrarea manuala a informatiilor. Pe masura ce campaniile deveneau mai numeroase si mai integrate, capacitatile noastre ajungeau sa fie aproape impracticabile”.
„Implementand SAS, am estimat ca vom putea imbunatati semnificativ rentabilitatea pentru campaniile de marketing, in timp ce satisfactia clientilor crestea prin eliminarea comunicatiilor de marketing necoordonate sau conflictuale. Vodafone va fi prima societate de telecomunicatii din Australia care va beneficia de avantajele complete ale acestor instrumente”.
Directorul pe SAS Australia si Noua Zeelanda, Gordon Clubb, a declarat: „Suntem incantati ca ramura locala a celei mai mari societati de telefonie mobila din lume a ales SAS. In telecomunicatii, unde concurenta acerba si sustinerea marginilor de profit sunt provocari continue, nu este loc pentru campanii de marketing carora le lipseste unica versiune a adevarului pe care le-o pot oferi doar cele mai noi solutii de informare asupra clientilor.
Vodafone cheltuieste milioane de dolari pe campanii de marketing direct. Poernomo afirma ca aceasta societate intentioneaza sa reduca investitiile cu pana la 30 la suta, beneficiind in acelasi timp de un profit la acelasi nivel sau chiar mai bun. Poernomo a explicat ca: „SAS indeplineste toate criteriile noastre de selectie. Instrumentul a avut capacitati bune si s-a potrivit structurii si sistemelor noastre actuale. SAS ofera si asistenta nonstop, ceea ce este nemaipomenit.Unul dintre principalele beneficii pe care le-a oferit SAS a fost experienta si cunostintele oamenilor sai. Este un avantaj foarte mare pentru noi sa dispunem de experti interni in implementarea de solutii asemanatoare la nivel mondial.”
Sursa: Soft.ro
Autor: Marcel Pavel