Orange lanseaza serviciul dedicat persoanelor cu dizabilitati

 

Compania Orange Romania anunta lansarea serviciului Cronos Vocal prin intermediul caruia persoanele cu deficiente de vedere primesc vocal informatii despre abonamentul propriu.

Cronos Vocal se activeaza prin solicitarea titularului la Serviciul Clienti, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde afla numarul de minute disponibile pana la sfarsitul lunii de facturare si valoarea costului suplimentar. Spre deosebire de serviciul standard care ofera informatiile de mai sus printr-un mesaj scris, nefolositor persoanelor nevazatoare sau slab vazatoare, Cronos Vocal foloseste vocea unui robot pentru a transmite aceleasi date. Serviciul a fost lansat luni, 8 decembrie.

„In Romania exista aproximativ 80.000 de persoane inregistrate cu deficiente de vedere, iar multe dintre acestea folosesc serviciile de telefonie mobila. Prin lansarea Cronos Vocal, o solutie noua pe piata locala, clientii Orange care sufera de afectiuni de vedere vor obtine vocal informatii actualizate despre abonamentul propriu si isi vor putea gestiona contul mai usor.”, a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange Romania.

Sustinerea persoanelor cu deficiente de vedere si de auz face parte din strategia Orange de responsabilitate sociala. Inca din anul 2004 am incheiat un parteneriat durabil cu fundatia Light into Europe dedicat integrarii in societate a tinerilor cu afectiuni senzoriale prin care acestia beneficiaza de materiale educationale si de echipamente speciale, de consiliere in alegerea unei cariere si de un centru de resurse. Programul este unul de lunga durata care se va dezvolta astfel incat sa includa toate scolile speciale din tara si toate familiile cu deficienti.

 

 

 

Sursa: Orange

Autor: Nicu Paleru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *