Orange a anuntat o noua viziune si campanie globala de brand, care reflecta transformarea companiei intr-unul dintre liderii mondiali ai comunicatiilor digitale. Viziunea, exprimata prin afirmatia “together we can do more”, va fi pusa in aplicare in cadrul celei mai mari campanii mondiale integrate care va fi lansata pe pietele din toata lumea, incepand cu Marea Britanie, pe 5 iulie 2008.
La baza acestei viziuni sta ideea ca astazi traim intr-o lume digitala in care bariera dintre oameni si locuri este din ce in ce mai putin perceptibila. Acest lucru schimba modul in care oamenii interactioneaza in societate si ne permite sa impartasim idei si sa colaboram pentru a realiza impreuna mai mult decat am putea singuri. Pionier in tehnologia digitala, Orange a acceptat aceasta provocare. Orange exista in primul rand pentru a uni oamenii. Orange creeaza si incurajeaza relatiile dintre oameni, iar acestea stabilesc cine suntem astazi si ce putem deveni sau realiza in viitor.
Campania, creata pentru Orange de Publicis Groupe si executata de Fallon, va incepe in Marea Britanie pe 5 iulie 2008, iar in Elvetia, Polonia, Romania, Franta, Slovacia, Spania, Africa si Orientul Mijlociu in lunile urmatoare.
“Brandul Orange a fost initial creat pentru o singura tehnologie prezenta pe o singura piata – telefoanele mobile in Marea Britanie”, a declarat Carolyn Mille, Senior Vice President, Brand and Communications Orange. “Astazi, 14 ani mai tarziu, brandul se bazeaza pe o gama de tehnologii (internet, continut, TV) si deserveste clientii din 26 de tari si culturi foarte diferite. Datorita serviciilor globale, Orange are operatiuni pe majoritatea pietelor din lume. Incepand din 2006, Orange a fost brandul principal al France Telecom si include acum servicii de comunicatii mobile, internet si TV, plus continut asociat cu cele trei platforme. Cu toate aceste schimbari, brandul nu si-a pierdut din forta, ramanand fidel valorilor sale care au devenit si valorile intregului grup. Noua viziune a brandului ne permite sa comunicam tot ceea ce inseamna Orange acum.
France Telecom are 170 de milioane de clienti, dintre care 120 de milioane sunt clienti Orange. Orange s-a situat pe locul al 50-lea in clasamentul celor mai valoroase branduri in studiul privind brandurile globale, intocmit recent de Millward Brown, in crestere cu 17 pozitii comparativ cu studiul din 2007.
“Pentru a sustine cat mai bine aceasta marca exceptionala si a asigura succesul noii misiuni si a campaniei de brand, Publicis a alcatuit un grup cu cele mai bune agentii publicitare din retelele afiliate, acoperind astfel toate tarile unde Orange isi desfasoara activitatea” a declarat Maurice Levy, Chairman si CEO, Publicis Groupe.