Deseori subapreciate de cei care se joaca mai rar, modelele fizice rapide si precise precum si procesarile fizicii sunt de fapt factori cheie ai experientei si realismului jocului.
Indiferent de scenariul jocului – de la efectele exploziilor pe obiectele apropiate, la modul in care reactioneaza un personaj cand primeste o lovitura si pana la impactul masinilor la accidente, fizica este la fel de importanta intr-un joc ca si grafica de inalta calitate. Din aceasta cauza, cea mai noua creatie a celor de la Realtime Worlds – APB, dedicat exclusiv unei largi comunitati de gameri online, va profita la maxim de tehnologiile NVIDIA® GeForce® GPU si PhysX™, pentru a intensifica realismul luptelor si interactinea in timp real cu mediul inconjurator.
APB va transpune jucatorii intr-un oras plin de viata, unde banul este regele si teritoriul inseamna respect. Jocul APB va fi lansat pe piata in 2009 si este unul dintre din multele titluri ce vor profita de tehnologia NVIDIA PhysX, cea mai raspandita platforma de dezvoltare pentru accelerarea fizicii in medii interactive.
“Realtime Worlds: numele nostru spune totul despre jocurile pe care le cream,” spune Dave Jones, CEO Realtime Worlds. “APB este un proiect extrem de ambitios, combinand elementele cheie a gameplay-ului cu lumea plina de viata, insufletita de milioanele de jucatori de pretutindeni. Pentru a ne indeplini pana la capat misiunea, a fost esentiala includerea fizicii de ultima generatie in lumea noastra din APB. Acesta este motivul pentru care am ales sa standardizam dezvoltarea noastra pe unitatile de procesare vizuala GeForce si tehnologia NVIDIA PhysX, combinatia ce a dat dezvoltatorilor nostri forta si libertatea de a crea primul gameplay de actiune bazat pe fizica si dedicat comunitatii de jucatori online.”
Tehnologia NVIDIA PhysX se compune dintr-un motor puternic de fizica, API si o platforma intermediara, ce permite dezvoltatorilor sa adauge un nivel ridicat de realism in jocurile lor, indiferent de platforma de gaming – Nintendo Wii, Playstation 3, Xbox 360 sau PC. Aceste efecte de fizica pot fi rulate fie pe procesor fie pe o unitate de procesare vizuala paralela CUDA, insa procesorul GeForce poate manipula elemente vizuale de 10-20 de ori mai complexe decat o poate face oricare procesor (CPU) al momentului. Mai mult, PhysX suporta scalare hardware cu unitatile de procesare grafica GeForce, ceea ce in cazul platformelor multi-GPU se traduce in performanta mult imbunatatita, mediu inconjurator si mai complex.
“Suntem incantati ca cei de la Realtime Worlds au inclus tehnologia PhysX in APB,” marturiseste Roy Taylor, NVIDIA vice president of content relations. “APB este o bijuterie a scenariilor inovatoare, aducand un suflu nou si o abordare total diferita a gaming-ului online multiplayer. De abia asteptam sa-l jucam!”
Tehnologia NVIDIA PhysX este deja intalnita in peste 140 de jocuri disponibile pe piata, indiferent de platform de joc – Sony Playstation 3, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii sau PC. Pentru mai multe informatii despre tehnologia NVIDIA PhysX, va rugam vizitati www.nzone.co.uk/physx.
APB, dezvoltat de Realtime Worlds (creatorii jocului de succes Crackdown pt Xbox 360), este un joc de actiune destinat comunitatii de jucatori online. Jocul foloseste motorul revolutionar Unreal Engine3™, pentru a aduce gameplay-ul si grafica de succes si in lumea online multiplayer. Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati www.apb.com.
Sursa: Soft.ro
Autor: Brodoceanu Maria