Site-ul colegi.ro este prezentat de compania Neogen drept prima retea sociala profesionala lansata in Romania, adresandu-se absolventilor unei institutii de invatamant care doresc sa-si “recupereze” colegii si sa-si cultive sistemul de relatii, reiese dintr-un comunicat de presa.
Relansat de Neogen, noul colegi.ro incurajeaza utilizatorii sa-si defineasca profilul profesional si sa stabileasca o diversitate de contacte cu membrii inregistrati care ii pot ajuta sa se dezvolte.
Profilul unui utilizator colegi.ro poate fi facut public. Acesta contine o multitudine de elemente, de la fotografie personala, institutii de invatamant, locuri de munca – in curand, interese, domenii de activitate, mesagerie interna, pana la albume foto. Odata ce o persoana si-a completat profilul, poate incepe activitatea de construire a relatiilor profesionale: isi poate invita fostii si actualii colegi sau parteneri de afaceri sa ii devina contacte.
Cu cat are mai multe contacte, cu atat cresc sansele ca profilul persoanei in cauza sa fie observat de un potential partener de afaceri sau angajator. In acelasi timp, prezenta in lista contactelor semnifica un vot de incredere acordat acelei persoane.
In cei noua ani de la lansare, site-ul colegi.ro a inregistrat 366.000 de utilizatori romani. Majoritatea acestora au o viata profesionala activa.
“Intentionam ca, in termen de 12 luni, site-ul colegi.ro sa fie in top 10 site-uri din Romania, din punct de vedere al traficului”, a declarat Calin Fusu, CEO Neogen.
Compania Neogen a fost infiintata in anul 2000 si are peste 1,5 milioane de utilizatori inregistrati in Romania, respectiv peste 550.000 in Bulgaria, Serbia si Moldova. Brandurile detinute sunt neogen.ro, colegi.ro, noi2.ro, bestjobs.ro, neobizz.ro, doizece.ro, impulse.bg, dalavera.bg, faces.md, poljubac.com, urbae.com.
colegi.ro a fost infiintat in 1999. In 2007, site-ul a fost achizitionat de Neogen, fiind integrat in structura de site-uri a companiei.
Sursa: Soft.ro
Autor: Gabriel Florian