La Diverta Online, in lipsa de altceva, cresc vanzarile pe carte

Criza economica, a impins marii patroni de holding-uri din Romania, precum Octavian Radu, sa-si educe managerii sa incerce noi strategii de supravietuire.

La magazinul online Diverta, se specifica intr-un comunicat de presa, vanzarile la carte sunt in crestere.

Comportamentul de cumparare pe platforma Diverta Online s-a schimbat, consumatorul incepand sa faca economii prin achizitionarea de produse aflate la promotii, explica Alina Balan – E-Commerce Manager.

In aceasta perioada cumparatorul Diverta Online se indreapta spre produsele cu discounturi, numarul de comenzi fiind in crestere. Aproximativ 30% din acestia revin pe site pentru o noua sesiune de achizitie ceea ce demonstreaza ca acest canal capata din ce in ce mai multa popularitate si incredere.

Diverta Online este un magazin virtual, relansat in octombrie 2008 sub sloganul “Cumparaturi de ultima generatie”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *