De vineri 3 octombrie, pana pe 9 octombrie 2008 la ora 12.00 PM, internautii obisnuiti pot paria pe magazinele online inscrise la Gala Premiilor eCommerce, despre care cred ca vor fi desemnate castigatoare.
Cei care vor ghici magazinele premiante, pot castiga, prin tragere la sorti, un laptop Acer Aspire 5720Z-3A2G16Mi sau un aparat foto digital Kodak EasyShare Z710, oferite de Tornado Sistems, sponsorul “Pariurilor Galei”. Tragerea la sorti va avea loc in seara desfasurarii Galei, adica pe 10 octombrie 2008.
Internautii pasionati de comertul electronic pot paria pe magazinele despre care cred ca vor castiga la Gala Premiilor eCommerce. Tot ce trebuie sa faca este sa viziteze site-urile celor 41 de magazine online inscrise in competitie si sa le analizeze din punct de vedere al criteriilor de jurizare disponibile pe website-ul Galei (http://www.gpec.ro/jurizare/criterii-de-jurizare/) pentru o apreciere cat mai corecta a magazinelor cu sanse de succes. Ulterior, vor paria pe magazinele despre care cred ca vor fi desemnate castigatoare la Gala Premiilor eCommerce 2008.
Magazinele inscrise in competitie sunt structurate pe doua categorii: “Magazine cu Traditie” si “Magazine Start-Up”, in functie de vechimea in piata. Fiecare internaut va trebui sa voteze cate 1 magazin din cele doua categorii, iar cei care vor paria pe magazinul desemnat castigator, participa automat la tragerea la sorti din seara Galei.
Internautii care ghicesc cine va fi desemnat “Magazinul Anului” au sansa sa castige un laptop Acer Aspire 5720Z-3A2G16Mi, in valoare de 1.801,12 lei. Cei care ghicesc cine va castiga titlul “Cel mai bun Start-Up”, participa la tragerea la sorti pentru un aparat foto digital Kodak EasyShare Z710 in valoare de 530 lei, iar internautii care ghicesc ambele magazine, au sansa de a castiga ambele premii. Premiile sunt oferite de sponsorul “Pariurilor Galei”, Tornado Sistems.
Potrivit organizatorilor, voturile acordate de internauti in cadrul “Pariurilor Galei” nu influenteaza cu nimic decizia juratilor. “Internautii pariaza pe magazinele despre care cred ca vor fi desemnate castigatoare, dar acest lucru nu schimba cu nimic notele acordate de jurati. Acestia sunt singurii care decid cine vor fi castigatorii la Gala Premiilor eCommerce”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.
Votantii vor paria pe cate 1 magazin din fiecare categorie si isi vor introduce datele solicitate de organizatori pentru a putea fi identificati in cazul in care vor castiga. Acestia vor fi anuntati atat telefonic, cat si prin e-mail in seara desfasurarii Galei, adica pe 10 octombrie. Pentru a putea vota, internautii sunt rugati sa acceseze link-ul: http://www.gpec.ro/competitie/pariurile-galei/.
Cei care pot participa la “Pariurile Galei” trebuie sa aiba minim 14 ani pentru a detine o Carte de Identitate. CNP-ul introdus trebuie sa fie corect pentru a fi confruntat cu CNP-ul de pe Cartea de Identitate in cazul castigatorilor. De asemenea, fiecare internaut trebuie sa voteze o singura data; daca in baza aceluiasi CNP exista mai multe voturi, acestea sunt anulate de organizator.
Link 2 eCommerce pastreaza confidentialitatea datelor introduse in formular si garanteaza ca acestea nu vor fi folosite in alte scopuri sau trimise catre terte parti.
Gala Premiilor eCommerce se va desfasura pe 10 octombrie 2008 la Rin Grand Hotel, partener si sustinator al festivitatii. Evenimentul este organizat de singura publicatie din Romania dedicata comertului electronic – Link 2 eCommerce – si este sustinut, pentru al doilea an consecutiv, de First Data – cel mai mare procesator de plati la nivel mondial.
Partenerii GPeC 2008 sunt: Dell Romania, IT&S, Tornado Sistems, Logitech, Green Pixel, Rin Grand Hotel, Orange, Vinexpert, eVinoteca.ro, Fan Courier, ContentSpeed.ro, KuBu Stream, IT Exchange, Neutro Marketing, Boom, ARBOinteractive, Sanoma Hearst, CHIP, eCommerce nerve, MediaLook, SMSLink.ro.
Autor: Gabriel Florian
Sursa:Soft.ro