Google in duel cu drepturile de marca

Google AdwordsUn razboi tacit a inceput sa scoata fum si sa intre in atentia Mass-media. Avocatul general al Curtii de Justitie a Comunitatilor Europene (CJCE) de la Luxemburg sustine ca Google nu a incalcat drepturile conferite de marca prin faptul ca a permis persoanelor care fac publicitate sa selecteze, in AdWords, cuvinte-cheie care corespund unor marci, insa Curtea va decide. Avocatul general Poiades Maduro a afirmat in fata Curtii, ca Google nu a incalcat drepturile conferite de marca, permitand persoanelor care fac publicitate sa cumpere cuvinte-cheie care corespund unor marci inregistrate. Raspunderea Google poate fi angajata pentru prezentarea in AdWords a unui continut care implica incalcarea drepturilor conferite de marca. Conform reglementarilor comunitare privind marcile, titularul unei marci poate interzice utilizarea acesteia in scopuri publicitare de catre alte persoane. Potrivit Directivei privind comertul electronic, in anumite conditii, furnizorii de servicii ale societatii informationale nu sunt responsabili pentru informatiile stocate la cererea unui destinatar al serviciului. Google permite liberul acces al utilizatorilor internet la motorul de cautare Google. Prin introducerea unor cuvinte-cheie in acest motor de cautare, utilizatorilor le este prezentata o lista de rezultate selectate si ordonate in functie de relevanta acestora in raport cu cuvintele-cheie, stabilita in functie de criterii obiective.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *