Furtul de date face victime

Iata ca si companiile pot cadea victime si asta mai ales furtului de secrete comerciale si informatii despre clienti. Aceasta actiune costa o companie, in medie, 2 milioane de dolari pe an, potrivit unui studiu realizat de producatorul de software Symantec. Trei sferturi din cei 2.100 de directorii de IT din intreaga lume care au participat la studiu au raportat atacuri informatice in 2009. Cele mai multe dintre ele au vizat proprietatile intelectuale ale companiei, ca de exemplu designul produselor. Protectia datelor a devenit mai dificila in contextul crizei economice, pentru ca problema securitatii a fost lasata in seama angajatilor, in timp ce hackerii s-au specializat tot mai mult, spun reprezentantii Symantec. Hackerii se ocupa in continuare de furtul de informatii despre clienti, dar interesul lor pentru spionajul industrial a crescut in ultima perioada, spun specialistii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *