Cum se poate utiliza Twitter in afaceri

Potrivit companiei de analiza Gartner, utilizatorii folosesc Twitter pentru a discuta probleme business.

Twitter permite utilizatorilor sa posteze actualizari in limita a 140 cuvinte despre ceea ce fac. Acestia posteaza atat ceea ce gandesc, cat si stiri si idei. Acest tip de serviciu este cunoscut ca si microblogging.

Gartner estimeaza ca pana in 2011 microblogging-ul business va deveni o functie standard a 80% dintre platformele software social networking.

Firma de analiza subliniaza patru zone in care Twitter este deja folosit:        

– Tool de marketing: Gartner spune ca firmele utilizeaza Twitter ca si canal de marketing sau de relatii publice pentru conectarea directa cu clientii.

– Creaza reputatie: Twitter este utilizat de catre angajati pentru a-si imbunatati reputatia personala, si implicit imbunatatesc si reputatia firmei in care lucreaza.

– Impartasirea experientei: utilizatorii impartasesc informatiile despre ceea ce fac, astfel incat se pot ajuta reciproc cu idei.

– Strangere de informatii: Gartner spune ca Twitter este utilizat pentru a strange informatii despre ceea ce spun clientii, competitorii si altii despre o companie, dar le avertizeaza pe acestea ca trebuie sa stabileasca politici pentru a controla utilizarea.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *