BCR isi avertizeaza clientii sa nu raspunda la email-uri care le solicita date confidentiale.
Unii posesori de carduri de la Banca Comerciala Romana (BCR) au fost joi tinta unei tentative de frauda de tip phishing, motiv pentru care banca isi avertizeaza clientii sa nu divulge informatii confidentiale daca primesc astfel de solicitari electronice, arata un comunicat al BCR.
“Mai multe persoane au primit un mesaj e-mail de la adresa falsa securitate@bcr.ro, prin care li se cereau date de identificare confidentiale privind cardul – numarul de card, codul PIN, codul CVV al cardului, parola de securitate”, se precizeaza in comunicatul bancii.
Atacul a fost depistat la primele ore ale diminetii si a fost oprit, pagina electronica de colectare a datelor fiind dezactivata in mai putin de trei ore.
“Precizam ca BCR nu solicita niciodata astfel de informatii de identificare sau actualizare a datelor clientilor. Mai mult, banca recomanda permanent utilizatorilor de card sa nu divulge nimanui, sub niciun motiv, date precum codul PIN sau parole de securitate”, mai avertizeaza comunicatul bancii.
Atacurile de acest gen s-au inmultit in acest an, targetand clientii mai multor banci importante.