BCR lanseaza serviciul 24 Banking

Banca Comerciala Romana va opri, la 27 iunie, accesul la vechea solutie de internet banking e-BCR, destinata persoanelor fizice, dupa ce a lansat, la jumatatea anului trecut, serviciul 24 Banking BCR.

“Prin acest concept modern oferim clientilor, sub o singura umbrela, modalitati diverse de efectuare a tranzactiilor curente. Clientii au acces la aceleasi functionalitati prin toate canalele, avand libertatea de a alege pe care sa-l utilizeze”, a declarat, directorul executiv al directiei Managementul Canalelor Alternative a BCR, Catalin Moise.

Noul serviciu are trei canale alternative, respectiv Alo 24 Banking BCR, prin care se realizeaza operatiuni prin telefon, Click 24 Banking BCR, operatiuni prin internet, si Easy 24 Banking BCR, disponibil in zona special amenajata cu automate bancare, care permit accesul permanent la conturile detinute la BCR.

Serviciul Canale Alternative BCR este utilizat, in prezent, de circa 600.000 de clienti.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *