BCR a lansat un serviciu de Internet Banking

Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat un serviciu de banking la distanta destinat persoanelor fizice, care asigura efectuarea de operatiuni atat prin Internet – Click 24 Banking cat si prin telefon – Alo 24 Banking, informeaza BCR.

Prin Click 24 Banking, clientii BCR beneficiaza de acces internet rapid la conturile lor. Noua aplicatie este integrata in portalul BCR, http://www.bcr.ro/ , iar utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de internet, in urma unei identificari personalizate cu inalt grad de securitate.

Prin intermediul celor doua solutii tehnice, clientii pot avea acces la conturile proprii in orice moment, oriunde s-ar afla, beneficiind de comision zero pentru utilizarea serviciile de informare-consultare. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la BCR (soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.).

De asemenea, clientii pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare. In cazul acestor operatiuni, clientii beneficiaza de o reducere substantiala a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de 50 la suta pentru operatiunile efectuate prin Alo 24 Banking si de 75 la suta pentru operatiunile efectuate prin Click 24 Banking.

“Prin solutii de Internet si phone banking extrem de eficiente si usor de utilizat, incurajam clientii sa se orienteze tot mai mult catre efectuarea platilor curente fara sa se mai deplaseze la banca ori la furnizorii de servicii. Click 24 Banking si Alo 24 Banking le ofera un grad sporit de confort, precum si posibilitatea sa economiseasca timp si bani”, a explicat Catalin Moise, directorul executiv al Directiei Canale Alternative din cadrul BCR.

Clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Clientii pot contacta banca intre orele 8:00-22:00, de luni pana duminica, pentru Alo 24 Banking si permanent (24ore/7 zile din 7) pentru Click 24 Banking.

Solutiile Click 24 Banking si Alo 24 banking sunt disponibile atat separat cat si in cadrul pachetului de servicii asociate contului curent.

BCR, membra a Grupului Erste, este cea mai importanta institutie bancara din Romania si gestioneaza active de peste 17,5 miliarde de euro.

Sursa: Banca Comerciala Romana ( http://www.bcr.ro/ )

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *