Studiu Google: bannerele mari primesc cele mai multe click-uri

Peste jumatate dintre internauti vizioneaza reclamele video pana la capat, in timp ce bannerele publicitare de dimensiuni mari sunt cele mai accesate in detrimentul celor mici, releva un studiu realizat de Google. Conform cercetarii, in medie 0,1% dintre internautii americani dau click pe bannere publicitare de dimensiuni mici, rata de click crescand, insa, pana la 0,37% in cazul bannerelor ce ocupa jumatate din pagini sau segmentul vertical din laterale. Studiul Google mai arata ca unul din cinci utilizatori de Internet care a accesat un banner publicitar a cautat, ulterior, informatii pe un motor de cautare despre brandul respectiv. Sondajul realizat de catre compania americana vine pe fondul incercarilor oficialilor de a acapara o cota de piata importanta pe segmentul de bannere. Numai in Statele Unite ale Americii, piata publicitatii online este estimata la 12,5 miliarde de dolari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *