Publicitatea online in crestere cu 70% in 2008

Online-Ad-Soft.roPiata de publicitate online a cunoscut o crestere semnificativa in ultimul an si tendinta se va pastra si anul acesta. Valoarea totala a pietei de publicitate online din Romania a inregistrat, in 2008, o crestere cu 70 la suta fata de 2007, totalizand 72,417 milioane lei (circa 20 milioane euro), conform studiului ROADS (Romanian Online Advertising Study) realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers Romania.

In 2007, valoarea pietei de publicitate online a atins 42,6 milioane lei.

Studiul ROADS a inclus declaratiile de vanzari directe ale 11 companii, numarand principalele regii de publicitate online si principalii publisheri independenti (cu vanzari directe semnificative), care reprezinta in total in jur de 600 site-uri. Valorile cuprinse in acest studiu sunt valori nete.

Pe baza acestor cifre agregate, expertii PricewaterhouseCoopers au structurat totalul investitiilor in publicitatea online din Romania in functie de formatele de publicitate folosite, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe internet, precum si in functie de lunile din fiecare semestru pentru determinarea sezonalitatii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *