Microsoft concureaza Google si isi relanseaza motorul de cautare

Microsoft-Live-Search-Soft.roMicrosoft intra in concurenta cu Google si isi relanseaza motorul sau de cautare vechi de cinci ani pentru a veni in intampinarea nevoilor utilizatorilor.

Strategia Microsoft este vazuta ca o incercare de a rivaliza cu Google.

O re-lansare a serviciului vechi de cinci ani, anuntata in martie pe Twitter, este asteptata in urmatoarele doua saptamani. Aceasta relansare va include si un nou nume care va inlocui actualul Live.com, potrivit Financial Times.

Un posibil nume rebrand pentru Live Search este Kumo.com, se spune in postarea de pe Twitter. “Kumo” este cuvantul japonez pentru “nor” sau “paianjen”.

Aceasta relansare vine dupa ce serviciul de cautare al Microsoft a atins un nou minim de aproximativ 8% din cautarile efctuate in SUA in luna aprilie, comparativ cu 64% cat a inregistrat Google, potrivit firmei de studiere a pietei ComScore.

Pentru a se bucura de popularizare, Microsoft va trebui sa-si recastige cota de piata pierduta in ultimii ani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *