Internetul a continuat sa evolueze in Romania

Internet RomaniaInternetul a devenit cea mai rentabila piata de desfacere. Posibilitatile oferite de acesta utilizatorilor si advertiserilor au facut ca acest mediu sa aiba o evolutie buna pe piata autohtona chiar si in an de criza, atragand venituri de 25,5 milioane de lei in primul semestru al lui 2009. Astfel, potrivit studiului ROADS (Romanian Online Advertising Study), realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers (PwC), piata de publicitate online din Romania a generat circa 25,5 milioane de lei in primul semestru din 2009, in scadere cu 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Studiul a fost realizat prin agregarea cifrelor de vanzari directe ale celor mai importante 14 companii din domeniu, regii si publisheri independenti. Studiul, care acopera primul semestru al anului, mentioneaza ca sectoare in care a scazut volumul investitiilor au fost cel financiar-bancar si cel auto, in timp ce cresteri s-au inregistrat pentru companiile din telecom (+75% comparativ cu aceeasi perioada din 2008). Potrivit Media Fact Book, veniturile din publicitatea online in prima jumatate a lui 2009 au fost cel mai putin afectate de criza, comparativ cu alte medii. Tot in 2009, studiul previzioneaza o crestere a internetului sub raportul ponderei in mixul de marketing, de la 3% la 4%.

O părere la “Internetul a continuat sa evolueze in Romania

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *