In 2010 vor avea de castigat magazinele online

Magazin OnlineDaca anul acesta a fost unul nefast pentru investitii in online, in 2010 lucrurile se vor schimba. In ceea ce priveste anul 2010, acesta va fi mai dificil, insa va fi favorabil retelelor de magazine de tip hard discount, singurul format in care se anunta investitii pentru perioada urmatoare. Aceste retele, care in tari precum Franta, Germania sau tarile nordice au o cota de piata foarte mare, au intrat timid si in Romania”, a declarat, marti, la seminarul “Romania 2009 Retail Forum”, directorul executiv al Selgros Romania, Alexandru Vlad. El a adaugat ca produsele acestor tipuri de magazine au preturi scazute si sunt, relativ, bune. “Odata cu intrarea masiva a acestui tip de magazin pe piata, corelata cu o scadere a preturilor la terenuri in unele zone, peisajul retailerului roman se va schimba total. 2010 va fi cu siguranta primul an in care hard discountul va avea un cuvant de spus”, a afirmat Vlad. Totodata, reprezentantii Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) considera ca si retelele online vor avea de castigat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *