Facebook are ganduri mari

FacebookFacebook a demarat o ampla strategie de marketing. Compania a achizitionat FriendFeed, o platforma sociala de nisa, cu tot cu echipa, apoi a lansat noi functionalitati ale cautarii si noi posibilitati de a partaja updateurile de status cu intreaga retea, in timp real. Dupa aceasta a emis informatii cum ca va dezvolta conexiuni cu recent anuntatul browser RockMelt. Toate acestea nu fac decat sa mentina Facebook cu un pas inaintea concurentei. La inceputul anului, Nielson anunta ca Facebook a devenit cea mai utilizata retea sociala. Numai in aprilie, utilizatorii au petrecut 13,9 miliarde minute pe Facebook. Aparent si Google simte popularitatea Facebook suflandu-i in ceafa. Acesta lansand noi funtionalitati legate de retelele sociale in iGoogle. In plus, si-a personalizat si home page-ul portalului sau. Nu putem decat sa felicitam echipele care stau in spatele Facebook si sa speram ca o sa avem parte de concurenta acerba. Noi, utilizatorii, nu avem decat de castigat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *