E-concept si NTRsupport implementeaza un proiect pilot de suport clienti.

E-concept a lansat in productie proiectul pilot de suport clienti la distanta, in cadrul celei mai mari companii de software din Romania.

Acest proiect se va desfasura pe o perioada limitata de timp si va avea ca scop principal evaluarea reala a tuturor beneficiilor aduse departamentului de suport clienti de acest nou mod de lucru.

E-concept impreuna cu producatorii solutiei NTRsupport, au decis ca in perioada urmatoare sa vina in sprijinul companiilor interesate si sa le puna la dispozitia acestora, astfel de proiecte pilot.

Proiectul este alcatuit din patru faze: analiza, pregatire a mediului, utilizare in productie si concluzii.

In prima faza, cea de analiza, consultantul NTRsupport discuta cu toti factorii decizionali pe partea de suport clienti, pentru a sintetiza nevoile primare si secundare ale acestora. In urma analizei nevoilor si a procesului actual de lucru, consultantul NTRsupport propune o varianta optima de implementare aprobata de compania interesata de acest proiect.

In faza a doua, cea de pregatire a mediului, echipa e-concept realizeaza toate configurarile si instalarile necesare pentru ca activitatea de suport sa poata incepe conform celor discutate anterior, din prima zi a lansarii in productie. Tot in aceasta faza se realizeaza si implementarea branding-ul companiei client in cadrul solutiei.

In faza a treia, cea a utilizarii in productie, persoanele din departamentul de suport clienti beneficiaza de un training de utilizare NTRsupport si incep sa foloseasca solutia in activitatea de zi cu zi. Consultantul NTRsupport analizeaza activ si propune optimizari ale proceselor curente.

In faza a patra, cea de concluzii, factorii decizionali ai companiei interesate de NTRsupport, vor analiza impreuna cu consultantul NTRsupport, rapoartele generate automat de solutie referitoare la:

Toate serviciile amintite mai sus, sunt puse la dispozitie de catre compania e-concept impreuna cu NTRglobal, in mod gratuit, pe toata perioada proiectului pilot.

Orice persoana, pentru a putea beneficia de un astfel de proiect pilot gratuit in organizatia din care face parte, trebuie doar sa contacteze echipa e-concept. De restul se vor ocupa specialistii NTRsupport.

 

Un comentariu la „E-concept si NTRsupport implementeaza un proiect pilot de suport clienti.

  1. Ionut

    Ma intreb oare cine o fi “cea mai mare companie de software din Romania”? 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *