Dell a realizat vanzari de 3 milioane de dolari prin Twitter

Dell a declarat ca Twitter l-a ajutat sa faca mai multe vanzari in valoare de mai mult de 3 milioane de dolari in mai putin de doi ani.

Vanzarile realizate prin Twitter reprezinta o fractiune din veniturile Dell de 12.3 miliarde de dolari raportate pentru primul trimestru al acestui an, insa dovedesc ca firmele pot obtine profit din Twitter.

Twitter nu taxeaza companiile pentru asemenea beneficii, insa analistii cred ca succesul raportat de Dell ar putea ajuta Twitter sa dezvolte un model business mult mai profitabil.

Cresterea exponentiala a utilizatorilor Twitter de 3000% in ultimul an permite companiilor sa inceapa sa realizeze valoarea serviciului microblogging.

Cele mai multe dintre posturi includ un cupon sau un link catre o vanzare si aproximativ jumatate dintre postari sunt deal-uri exlusiv Twitter.

Dell este unul dintre cele mai urmarite 100 de conturi de pe Twitter, cu 568.549 adepti, potrivit serviciului de tracking Twitterholic.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *